=> 0
POSLOVNO ODLUČIVANJE

POSLOVNO ODLUČIVANJE

210,00 kn  199,50 kn
Popust: 5%

autor: J.F.Yates
broj stranica: 256
godina izdanja: 2012
vrsta uveza: meki uvez
dimenzije knjige (širina i visina): 256 str., 17,0 x 24,0 cm
jezik: hrvatski


PRAKTIČNE STRATEGIJE ZA POBOLJŠANJE SVAKODNEVNIH ODLUKA


Zašto nas neki ljudi u nekim tvrtkama stalno zapanjuju izvrsnim odlukama, dok  u drugim tvrtkama čine pogrješku za pogrješkom? Razumiju li oni bolje svoje poslovanje? Ili su jednostavno pametniji? Ili je sve to stvar sreće?

Odgovor, prema J. Frank Yatesu, nije niti jedan od navedenih. Ključ je, rijetko spoznat, u tomu kako menadžeri upravljaju procesom odlučivanja- praksa poslovnog odlučivanja menadžera.

Na temelju trideset godina istraživanja i iskustva kao i studiranja psihologije, ekonomije, statistike, strategije, medicine i drugih polja koja objašnjavaju prirodu problema poslovnog odlučivanja, Yates naglašava deset osnovnih elementa odlučivanja koji su ključni u upravljaju procesom donošenja poslovnih odluka i, naposljetku ne manje važno, boljih odluka tvrtke. On obuhvaća probleme u rasponu od prepoznavanja je li odluka uopće potrebna, do osiguravanja njene provedbe. Ukazuje na činjenicu kako se dobar rezultat postiže ukoliko se menadžeri pobrinu za učinkovito rješenje svih deset ključnih elementa odlučivanja u svakom od problema odlučivanja s kojim se tvrtka susretne. Također otkriva kako se, s druge pak strane, kronično loše odluke mogu pratiti do menadžera koji su odobrili, ili čak stvorili uvjete u kojima barem jedan od ključnih elemenata odlučivanja nije kvalitetno razmotren.


Poslovno odlučivanje ukazuje menadžerima na svim razinama kako oblikovati i voditi aktivnosti unutar njihovih jedinica u interesu tvrtke. Također, daje preporuke koje svaki menadžer može lako pratiti kako bi stalno poboljšavao učinkovitost poslovnog odlučivanja tijekom svoje karijere.

„Intuicija je precijenjena. Istraživanja su pokazala kako nas i zašto intuicija može prevariti kod donošenje važnih odluka. Frank Yates, jedan od najcjenjenijih istraživača ovog područja, pokazat će vam kako procijeniti i poboljšati odlučivanje.“
Chip Heat, Stanford University Graduate School of Business


„Ova knjiga koja utire nove putove nadahnut će i pokrenuti menadžere i studente ekonomije da poboljšaju poslovno odlučivanje u svojim organizacijama.“
L. Robin Keller, Profesor University of California, Irvine i bivši predsjednik  Decision Analysis Society of INFORMS


„Yates poznaje istraživanja ponašanja prilikom odlučivanja bolje nego itko. U ovoj ga knjizi inventivno oslikava nudeći praktične strategije za poboljšanje svakodnevnih menadžerskih odluka.“
Terry Connolly, predstojnik Zavoda za menadžment i politiku, University of Arizona i bivši predsjednik Društva za prosudbu i poslovno odlučivanje.


„Naravno, svatko može donositi poslovne odluke. Ali čitatelji ove knjige naučit će jednostavne i moćne strategije – opisane od strane jednog od vodećih stručnjaka na polju odlučivanja za donošenje ispravih poslovnih odluka.
Jonathan J. Koehler, izvanredni profesor, Behavioral Decision Making, Zavod za menadžment i informacijske sustave, McCombs School of Business, Sveučilište u Texasu, Austin.

„Ovu knjigu bi trebao pročitati svatko tko želi donositi bolje odluke i ona bi trebala biti obvezatna literatura na svakoj poslovnoj školi koja ozbiljno shvaća zadaću razvoja kapaciteta studenata i budućih vođa za racionalno prosuđivanje kod ključnih odluka.“
Glen Whyte, profesor organizacijskog ponašanja, prodekan, voditelj studija, i predstojnik katedre za poslovnu etiku, Rotman School of Business, Sveučilište Toronto.


„Treba li vladati na način na koji se posluje? Naravno, ne uvijek, ali ova knjiga također nudi mnoge važne spoznaje i vrijedne savjete za donositelje odluka u javnom sektoru.‟
John Rohrbaugh, Rockefeller College of Public Affair and Policy, Sveučilište Albany, Državno sveučilište New York.

Kratki sadržaj:

Umijeće poslovnog odlučivanja
„Odluka, što je to?” i druge osnove
Odlučnost u odlučivanju
Definiranje uvjeta odlučivanja
Nalaženje rješenja
Predviđanje rezultata
Raspravljanje o ukusu
Osigurajte ugodno jedrenje
Pokretanje i održavanje napora za poboljšanje poslovnog odlučivanja
Bilješke, O autoru, Kazalo pojmova


J. Frank Yates profesor je poslovne administracije i marketinga, kao i profesor psihologije na Sveučilištu Michigan. On je također i prvi sveučilišni profesor na počasnoj katedri Arthur F. Thurnau, profesor psihologije. Nadalje, radi i kao koordinator Konzorcija za odluke Sveučilišta u Michiganu, sveučilišnoga centra za dodjelu stipendija za odlučivanje. Preddiplomski studij završio je na Sveučilištu Notre Dame (s najvišim počastima). Diplomski studij i doktorat završio je na Sveučilištu Michigan, gdje je bio stipendist Nacionalne zaklade za znanost i stipendist zaklade Woodrow Wilson. Bio je gostujući profesor na Sveučilištu Rice u Houstonu, Sveučilištu Leiden u Nizozemskoj, Sveučilištu u Pekingu i Sveučilištu Tokyo u Japanu. Kao član Američke udruge za psihologiju i Američkog društva za psihologiju Yates je primio nekoliko nagrada, uključujući i nagradu Američke udruge za psihologiju za dosege u nastavi i nagradu za najbolji članak Udruge za istraživanje potrošača. Frank Yates kroz svoj rad nastoji spoznati kako ljudi odlučuju i pomoći im da to rade bolje, u svim situacijama, a posebice u poslovanju i organizacijama.