=> 0
Marketing malih i srednjih poduzeća

Marketing malih i srednjih poduzeća

313,95 kn  298,20 kn
Popust: 5%

autor:Nataša Renko
broj stranica:354
godina izdanja:2010.
vrsta uveza:meki
dimenzije knjige širina i visina:21,50 x 27,00 cm
jezik:hrvatski



Duh individualnog poduzetništva jedan je od najznačajnijih trendova u razvoju svjetske ekonomije. Brojni poduzetnici realiziraju svoje snove stvarajući i upravljajući vlastitim poslovanjem.

Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva.

Prije manje od trideset godina velike kompanije imale su, zbog svoje snažne hijerarhijske strukture, uređene organizacije, razvijenih upravljačkih odnosa i vještina, najveće konkurentske prednosti na tržištu. Danas, mala i srednja poduzeća sa stalnim mogućnostima za promjene, lakšim ulaskom i izlaskom s tržišta, brže i lakše iskorištavaju tržišne prilike te predstavljaju značajnu podršku svakom gospodarstvu. Čak 99,4 % svih poduzetnika u Hrvatskoj, odnosno oko 83.000, male su i srednje velike tvrtke, koje čine tzv. malo gospodarstvo.
U knjizi su prikazani slučajevi iz hrvatske poslovne prakse.

Dodaj u košaricu: